2009. július 29., szerda

Mire jó a fókusz? - Gyors Marketing Utazás

Biztos vagyok benne, hogy nem most hallod először ezt a kifejezést: Fókuszálj!
Belegondoltál már, mi történik valakivel, ha valóban csak egy dologra koncentrál?
Kipróbáltad már? Úgy igazán?
Az Univerzum törvénye alapján akkor tudsz eredményesen gondolatokat közvetíteni, ha min. 17 másodpercig csak az adott fogalomra, érzésre, személyre gondolsz. 17 másodperc...! Az egyik legkeményebb feladat, amit eddig kipróbáltam.
Ma került újra a kezembe Joe Vitale: A 10 Legszokatlanabb Marketing Titok c. jegyzete, ami egy webkonferencián készült interjú kivonata. Láss csodát: itt is csak a fókuszálásról esik szó. Idézem: "A szándék az úr a Földön." "A szándék hatalma én vagyok."
De!
Az emberek általában úgy gondolják, hogy 'Jó, akkor, ismerem a Titkot! Fókuszálok, egy Célra koncentrálok és Kész!'
Kíváncsi vagy, mit felelt Joe arra a kérdésre, hogy "Rendben van Joe, de mi történik azután, ha kitűztem a célt?"
Az Ő válasza egyszerű: Cselekedj!

Nincsenek megjegyzések: