2009. november 17., kedd

Kommunikáció az interneten

Vélemények garmadája van jelen a mai nap is az interneten: Milyen a jó marketing?

A jó marketing a felvetett problémára keresi a választ - saját vélemény! Egy felkeltett igényre, egy megoldandó javaslatra ad útmutatást. Persze, mindezt, ha lehet egy kifejtő kérdés formájában! Ez nagyon fontos! Nem is hinnénk, mennyire...!

Miért is? Aki egy picit is ért ehhez a világhoz, annak nem lehet kérdés.
Azért, mert:
- a válaszon való gondolkodás rengeteg új megoldást hoz
- mindenki a saját véleményét formálhatja meg, tehát mindenkinek igaza lehet
- egyedi megoldások születnek, amely egytől-egyig mind releváns
- soroljam még..? :-)

Ez a leghumánusabb módja a régi marketingtrendeknek. A meggyőzésnek vagy mondhatnám úgy is, a "torkon letolt információknak". Gondolnád, hogy van, aki még ezt használja?
Tények:
- A piac ma sokkal érzékenyebb, mint bármikor máskor.
- Gazdasági válság helyett ma már bizalmi válságról beszélünk.
- A régi eladási minták nem működnek, a célközönség egyenesen immunis rá.
- Ahogy változik az információ be- és elfogadása, úgy változik maga az információátadás pszichológiája is.


Mindezeket figyelembe véve ésszerű-e változtatni a régi bevett szokásokon a növekvő profit eléréséhez?




Nincsenek megjegyzések: